Lectia 1 : Pregatirea tenului

"Punctul de plecare al unui machiaj reusit este chiar tenul tau... trebuie doar sa-l pregatesti" - Jillian Dempsey.

1. CURATARE
Pentru a te asigura ca vei obtine cel mai delicat machiaj si cel mai proaspat look, incepe cu un gomaj. Astfel, vei inlatura orice urma de machiaj precum si celulele moarte. Incepe prin a-ti umezi fata cu apa calduta pentru a deschide porii, a inlatura celulele moarte si pentru a stimula circulatia. Apoi aplica pe palma o cantitate mica de demachiant si maseaza fata cu miscari circulare. Limpezeste bine cu apa calduta, apoi clateste cu apa rece pentru a inchide porii.


2. TONIFIERE
Improspateaza tenul cu o lotiune tonica pentru a inchide porii si pentru a indeparta eventualele impuritati sau urme de machiaj. Este bine sa folosesti o lotiune tonica fara alcool astfel incat tenul tau sa nu "se simta inconfortabil" si sa fii tentata sa aplici o cantitate prea mare de crema hidratanta. Foloseste o discheta de bumbac de calitate si curata pielea delicat.


3. HIDRATARE SI PROTECTIE
Avand o piele bine hidratata iti vei asigura aplicarea machiajului usor si uniform. Aplica crema hidratanta pe pielea umeda pentru ca va absorbi mai mult. Este ideal sa folosesti o crema hidratanta care iti ofera protectie solara. Aplica delicat cantitati mici de crema pe fata si pe restul zonelor expuse. Nu exagera insa ! Crema in exces astupa porii si impiedica regenerarea tenului.


Trucul lui Jillian : Intotdeauna este bine sa exfoliezi pielea o data pe saptamana (sau chiar mai des, in functie de tipul de ten), pentru a inlatura pielea moarta, petele, mai ales in cazul in care folosesti lotiuni autobronzante. Cel mai bine este sa exfoliezi tenul dupa curatare sau la dus, cand porii sunt deschisi.

Tu ce trucuri de ingrijire a tenului stii? Impartaseste-ne experientele tale comentand acest articol.

4 comentarii:

  1. Eu pana acum mereu imi curatam tenul cu apa rece. Am incercat si cu apa calda, si intr-adevar, altfel se deschid porii, altfel se curata tenul. E ok sfatul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu o data pe saptamana, cand imi fac diverse masti pentru fata, ma clatesc cu lapte si apoi aplic crema hidratanta. Imi lasa o piele super super catifelata ! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. eu folosesc mastile de la planet spa, cu minerale si namol...sunt fff bune :x:x

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi plac mastile de la p spa ! am un ten sensibil si am incercat o groaza de masti si creme de la multe firme, insa astea de la planet spa imi priesc si ma inteleg f bine cu ele.

    RăspundețiȘtergere

Siteuri ieftine