Ce inseamna sa devii Reprezentant Avon

A fi Reprezentant Avon inseamna sa promovezi o marca de frumusete de prima clasa si sa detii controlul asupra vietii si carierei tale. Stabileste-ti singur orele de lucru, fii propriul tau sef. Intra in echipa noastra de peste 100 mii de Reprezentanti Avon din Romania.
Avon s-a dovedit a fi calea spre succes pentru milioane de Reprezentanti din intreaga lume, de toate varstele, culturile si categoriile sociale. Ei pot, poti si TU !

Bucura-te acum de beneficiile Avon :

  • Inscriere gratuita si indrumare in vanzarea si promovarea produselor Avon
  • Ca reprezentant Avon ai un program flexibil in functie de timpul tau liber
  • Produse Avon cu pana la 40% discount
  • Competitii motivante si cadouri promotionale special construite pentru reprezentantii Avon
  • Invitatii la evenimente Avon
  • Poti participa gratuit la cursuri si traininguri pe teme de frumusete si vanzari, inca din prima ta luna ca reprezentant Avon.
  • Poti plasa comanda cu un singur click, de pe site-ul Avon sau chiar de pe telefonul mobil
  • Produsele iti sunt livrate in 48h, la orice adresa doresti
  • Termenul de plata este flexibil, iar factura o poti achita la birourile CitiBank, BCR, CEC, Postei Romane, Bancii Transilvania sau prin transfer bancar in contul firmei Avon
  • Poti fi promovat oricand, pe merite, catre o pozitie de Lider si sa-ti construiesti o cariera frumoasa



Avon iti ofera acum sansa sa beneficiezi de toate aceste avantaje! Daca vrei sa incerci si tu, solicita sa devii Reprezentant Avon printr-un e-mail trimis la adresa: avoncosmeticsiasi@gmail.com .

Viitorul iti surade !


89 de comentarii:

  1. as vrea sa devin si eu reprezentant. si am o intrebare. am citit acolo ca inscreierea e gratuita. primesc mostre la inscriere?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Cory. Inca de la inscriere te vom sustine cat mai bine posibil. Asadar, daca la inceput vei avea nevoie de sprijin in ceea ce priveste anumite mostre, ti-l vom oferi. Ulterior, dupa ce iti vei dezvolta afacerea Avon, vei putea procura mostrele la un pret f bun, special pentru reprezentantii Avon. Te felicitam pentru decizie si te asteptam cu drag in echipa noastra ! Trimite-ne datele tale pe e-mail si de acolo pastram legatura.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna.in cat timp trebuie sa trimitem banii pe pr0duse ?daca trimitem ultima zi de marti are ceva ?ma ajutati va rog?

    RăspundețiȘtergere
  4. Anna imi pare rau dar nu prea iti inteleg intrebarea. Banii de pe produsele comandate pe acest site? Sau esti deja reprezentant si vrei sa iti achiti factura? Fii mai explicita.

    RăspundețiȘtergere
  5. buna.....as vrea si eu sa devin reprezentatnt avon cat mai curand posibil.Sper sa ma ajutati...Va multumesc foarte mult ptr intelegere!:

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Flory. Te felicit pentru decizia ta. Am sa te rog sa imi trimiti un mail pe avoncosmeticsiasi@gmail.com cu adresa ta de e-mail sau ID-ul de messenger pentru a-ti putea da toate detaliile necesare. Astept raspunsul tau.

    RăspundețiȘtergere
  7. buna! as vrea sa stiu ce se intampla daca, ca si reprezentant, nu realizezi comenzi lunar. ti se inchide contul, trebuie sa platesti taxa de redeschidere de cont sau ceva de genul...? nu sunt inscrisa la Avon, dar m-ar interesa aspectul acesta. se impune sa realizezi comenzi lunare de o anumita suma? va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna. Iti pot da mai multe amanunte pe e-mail. Contacteaza-ma acolo.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna!Pot sa ma inscriu ca reprezentant daca sunt minora?Si cum primesc comanda,prin posta sau...?

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Vikky ! Comanda o primesti prin intermediul firmei de curierat FAN COURIER, in 48 de ore, la orice adresa doresti tu, in orice parte a Romaniei. Trimite-mi un e-mail la avoncosmeticsiasi@gmail.com cu ID-ul tau sau cu adresa ta de e-mail si iti pot da acolo mai multe amanunte despre orice vrei sa stii.

    RăspundețiȘtergere
  11. as dorii sa devin reprezentant avon...insa nu sunt informata in totalitate...este vreo problema dak sunt minoro?
    cum pot deveni reprezentant si care sunt informatiile de care as mai avea nevoi ...pt k sincer nu stiu f multe despre cum trebuie sa procedez:d...astept un raspuns...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ramona, scrie-mi te rog pe avoncosmeticsiasi@gmail.com adresa ta de e-mail, sau de preferat ID-ul tau, pentru a putea sa-ti dau acolo orice detaliu doresti, inclusiv cum trebuie sa procedezi. Iti stau la dispozitie pentru a fi informata corespunzator.

    RăspundețiȘtergere
  13. as vrea sa fiu si eu reprezentant avon si tocmai am trimis datele mele printr-un email. de regula, cam dupa ce primesti produsele, cand trebuie achitata factura. va multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna Georgiana. Inca nu am primit mailul tau, am sa te rog sa verifici sa fie trecuta corect adresa de e-mail : avoncosmeticsiasi@gmail.com . Termenul scadent al facturii este de pana la 10-14 zile din momentul primirii coletului.

    RăspundețiȘtergere
  15. buna. as dori sa stii si eu daca trebuie sa faci in fiecare luna comenzi de o anumita suma.si daca nu ce se intampla?

    RăspundețiȘtergere
  16. Intrebarea ta vizeaza calitatea colaborarii cu Avon. Din acest punct de vedere, tu vei beneficia de tot sprijinul necesar din partea firmei,asteptandu-se in schimb seriozitate, corectitudine si perseverenta in ceea ce priveste plasarea comenzilor. Cu alte cuvinte, punem foarte mare pret pe o activitate constanta, campanie de campanie. Valoarea minima de comanda este de 110 lei, o valoare foarte accesibila pentru orice reprezentant Avon. Pentru mai multe detalii iti stau la dispozitie pe e-mail.

    RăspundețiȘtergere
  17. sunt reprezentat da nu stiu cum sa fac comanda asca trebuie sa-i dau liderului

    RăspundețiȘtergere
  18. buna ma numesc maria si am trimis un mail aseara 09.10 pentru a deveni reprezentant...ma intereseaza ... folosesc produse avon
    le am comandat la altcineva si m am gindit de ce sa nu fiu chiar eu reprezentant. as vrea sa stiu mai multe si cind voi fi acceptata in echipa d voastra.

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna Maria. Din pacate nu am primit niciun mail pe acest nume, te rugam sa retrimiti datele tale la avoncosmeticsiasi@gmail.com si in cel mai scurt timp vei primi un e-mail cu toate detaliile necesare, inclusiv amanunte legate de procedura de inscriere.

    RăspundețiȘtergere
  20. buna ma numesc Valentina as vreau si eu sa devin reprezentant,dar am o intrebare,mai intai.daca nu dau comanda in fiecare luna??ce se intampla??

    RăspundețiȘtergere
  21. Aceasta intrebare s-a mai adresat, ai raspunsul mai sus.

    Si totusi am sa iti clarific nelamurirea.
    Daca ai vrea sa te angajezi la o firma si l-ai intreba pe angajator "Ce se intampla daca nu vin la serviciu o luna?", ce raspuns crezi ca ai primi?

    RăspundețiȘtergere
  22. simcea.ramona e id meu ma puteti ajuta in legatura cu parola k n ma mai lasa sa intru si vroiam sa fac comanda...

    RăspundețiȘtergere
  23. buna!as vrea sa devin si eu reprezentant avon dar vreau mai multe informatii va rog. ms mult

    RăspundețiȘtergere
  24. Alice, fii mai specifica te rog. Ce alte informatii ai dori?

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna as dori sa stiu mai multe despre ce inseamna exact sa fi reprezentant AVON,adica sa vand produse avon dar si mai exact eu ce o sa castig?

    RăspundețiȘtergere
  26. Beneficiezi de toate avantajele pe care le regasesti enumerate si in acest articol, iar pentru informatii suplimentare (cifre sau alte date pe care le vrei), iti stau la dispozitie pe e-mail : avoncosmeticsiasi@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu am auzit de la mai multi reprezentatori ca daca strang cam vro 5 milioane mie imi ramane 3 milioane sau cam asa ceva si daca strang doar 1 milion sa zicem cam cat imi ramane mie??? deci care este suma pe care trebuie sa o strang pe luna????

    RăspundețiȘtergere
  28. Valoarea de comanda pe care un reprezentant o poate cumula difera de la campanie la campanie, si in functie de brosura, de perioada anului, si mai ales de implicarea lui. In functie de aceasta valoare, castigurile sunt pe masura. Avem discounturi atragatoare, pana la 30 % din valoarea comenzii.

    RăspundețiȘtergere
  29. care este varsta minima pentru a fi reprezentant avon?

    RăspundețiȘtergere
  30. in legatura cu ce ai scris, draga AVON,
    "Daca ai vrea sa te angajezi la o firma si l-ai intreba pe angajator "Ce se intampla daca nu vin la serviciu o luna?", ce raspuns crezi ca ai primi?"
    tu crezi ca fetele astea privesc marea afacere numita avon ca pe un job pe care sa il faca full time??? ha-ha! cel mult este pentru ele un hobby, din care probabil vor sa scoata si ceva banuti. esti naiva crezand ca cineva se inhama full time la avon.
    stiu ca nu imi publici comentariul, dar am satisfactia ca il citesti. enjoy!

    RăspundețiȘtergere
  31. Naiva esti tu draga anonima, pentru ca nu stii ce posibilitati iti poate oferi Avon. Eu sunt una din persoanele din echipa Avon ce se ocupa de acest site, nu vreau sa iti spun ce varsta am, dar pana acum am reusit sa ajung Senior Coordinator, Trainer pe zona mea si posibilitatea de a obtine 2 posturi importante in Avon, unul in Bucuresti si unul in Timisoara. Si te asigur ca sunt mai tanara decat iti imaginezi tu.
    Referitor la remarca pe care am facut-o legata de angajare, nu am mentionat nicaieri de un job FULL-TIME cum sustii tu. Putea fi vorba de orice job, si part-time, si colaborare. Esenta pe care am vrut s-o surprind si imi pare rau ca n-ai remarcat-o si tu este ca orice angajator pune pret pe seriozitatea si constanta persoanei cu care colaboreaza. Si acestea ar trebui sa fie trasaturi ale oricarui individ care doreste sa faca parte dintr-o firma, mai ales de talia Avon Cosmetics.
    Ti-o spun cu mandrie ca suntem lider mondial pe piata cosmeticelor, de multi ani incoace, si este o onoare si un punct forte pe CV-ul oricui colaborarea cu firma noastra.
    Pacat ca nu ai avut ocazia sa vezi partea buna a ceea ce inseamna Avon, probabil esti doar o persoana care a incercat candva marea cu degetul in Avon, nu i-a iesit si a plecat frustrata. Sau nici macar atat, poate esti doar o persoana "din afara" care isi da cu parerea, fara sa cunoasca toate posibilitatile.
    Nu ma intimideaza comentariul tau, n-am sa-l sterg, ci il consider un bun motiv pentru a explica si celorlalti lucrurile asa cum sunt ele, adevaratele oportunitati pe care ti le poate oferi Avon (si nu numai) daca iti doresti sa te implici cu adevarat si tratezi totul serios.
    Asadar iti multumesc ca ai incercat sa iti dai cu parerea in numele tuturor, dar pe mai departe am sa accept doar comentariile care au legatura strict cu subiectul discutat, modalitate de comanda, beneficii, sistem de lucru etc. O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  32. anonim, imi pare rau dar chiar n-ai dreptate.. eu sunt de 4 ani in avon, si n-a existat campane in care sa nu dau comanda. si n-a fost pt mine un job fulltime, ci oarecum part-time, dar chiar mi-a placut si am facut asta serios. si ceea ce castig ma multumeste, imi fac treaba mai mult de acasa, de pe net/tel, ma ocup si de facultate, am si timp liber, ies si cu prietenii si chiar n-am nevoie de alt job in momentu asta.

    RăspundețiȘtergere
  33. nu tin ku nici o firma, nici avon, nici oriflame, nici alta.. dar rekunosc k d data asta, kam are dreptate avon.. eu am fakut promotii anu trekut si fiindka nu m-am putut duce o zi la serv, m-au skimbat d tot ku alta fata... asa k asa-i, orice firma cauta s t tzii d treaba... shi eu n-aveam contract full, era doar p perioada promotziei.

    RăspundețiȘtergere
  34. a...ma scuzati..As avea si eu o intrebare sunt reprezentat de vreo luna.....Pot sa fiu mai sus de reprezentat....Va rog dati-mi add ca sa putemm vb danutszy_blondysh

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna ziua.

    Sunt reprezentant de putin timp.Am dat prima mea comanda, am depasit chiar val de 130ron, dar au uitat sa trec codul cadoului si, prin urmare, nu l-am primit.Mai pot primi acest cadu?Ce trebuie sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  36. buna AM DEVENIT SI EU DE CURAND REPREZENTANT IAR IN PRIMA LUNA NU AM PRIMIT AGENDA AVON SI NU STIU DIN CE CAUZA VA ROG LAMURITIMA

    RăspundețiȘtergere
  37. Va rog sa adresati aceste intrebari coordonatorului cu care colaborati. El va poate verifica situatia cu exactitate si va poate lamuri. Sau apelati serviciul de relatii cu clientii - 021 311 85 55.

    RăspundețiȘtergere
  38. vreau sa devin reprezentant avon. cu cine trebuie sa vorbesc? pot sa fiu reprezentant daca st minora?

    RăspundețiȘtergere
  39. as vrea sa devin reprezentant avon si as vrea sa stiu mai multe informatii

    RăspundețiȘtergere
  40. In cazul in care esti minora si iti doresti sa colaborezi cu firma noastra va trebui sa ai acordul parintilor/tutorilor tai. Mai multe amanunte iti pot da pe e-mail.

    RăspundețiȘtergere
  41. asi dori sa devin si reprezentat avin si nu stiu cum ,sunt minora si cum pot face acest lucru

    RăspundețiȘtergere
  42. Va rog sa cititi si comentariile anterioare inainte sa adresati anumite intrebari.

    RăspundețiȘtergere
  43. se ofera si un card?daca se ofera as dori mai multe informati.va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  44. Da, reprezentantii implicati au parte de un card de fidelizare, cu foarte multe beneficii (posibilitate de creditare, puncte de loialitate bonus, asigurare medicala gratuita, recunoastere internationala etc.). Acesta se poate obtine la o anumita perioada de la inscriere, in urma analizei activitatii [constanta, valori de comanda].

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna! Sunt Ramona,sunt reprezentanta si as vrea sa stiu daca am o comanda de 550 lei ce trebuie sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  46. BUNA! Sunt Ramona,sunt reprezentanta si as vrea sa stiu daca am comanda mai mare de 500, ce trebuie sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  47. buna mi-am dat toate datele pe adresa..dar problema e ca am 17 ani si cateva luni..deci sunt minora ce pot face ca sa fiu acceptata ca reprezentant...va rog mult sa-mi raspundeti...

    RăspundețiȘtergere
  48. Aceasta sectiune se adreseaza celor ce isi doresc sa DEVINA reprezentanti. Asadar, rog toti reprezentantii deja inscrisi sa ia legatura cu coordonatorul lor pentru explicarea eventualelor nelamuriri legate de factura/premii/plasare comanda. Sau sa apeleze serviciul special dedicat pentru asa ceva : 021 311 85 55.

    RăspundețiȘtergere
  49. Daca am 14 ani pot sa fiu reprezentant?

    RăspundețiȘtergere
  50. As vrea sa ma fac reprezentant AVON,dar mie teama ca nu in fiecare luna o sa am comenzi mari.Nu stiu care este suma pe care trebuie s-o strangi in fiecare luna dar v-as fi recunascatoare daca ati putea sa-mi dati mai multe informatii.Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  51. Sigur Monica, iti stau la dispozitie pentru mai multe detalii pe e-mail.

    RăspundețiȘtergere
  52. o4nita am 14 ani si sunt reprezentant....numai ca iti trebuie acordu parintilor.....

    RăspundețiȘtergere
  53. Din cate stiu pentru orice venit realizat se plateste un impozit de venit de 16%. Se va retine acest impozit de catre dvs. sau este obligatia mea sa o achit?

    RăspundețiȘtergere
  54. Din cate stiu pentru orice venit realizat se plateste un impozit de venit de 16%. Se va retine acest impozit de catre dvs. sau este obligatia mea sa o achit?

    RăspundețiȘtergere
  55. Venitul realizat de catre un reprezentant Avon este inregistrat sub forma unui discount din valoarea de comanda, nefiind impozabil. Deci nu trebuie sa achitati niciun impozit.

    RăspundețiȘtergere
  56. ce valoare tebuie sa aiba prima comanda

    RăspundețiȘtergere
  57. vreau si eu sa devin reprezentat avon ?cum ma pot inscrie?

    RăspundețiȘtergere
  58. vreau si eu s adevin reprezentant avon ...?

    RăspundețiȘtergere
  59. " Inscrie-te acum ca reprezentant Avon ! Tot ce trebuie sa faci este sa trimiti un e-mail cu datele tale (Nume, prenume, localitate, data nasterii, nr. de telefon, adresa e-mail) la avoncosmeticsiasi@gmail.com . "

    RăspundețiȘtergere
  60. bine deci nu am inteles pana acum. minora fiind pot sa ma inscriu ? si dupa ce ma inscriu imi vine catalogul prin posta?

    RăspundețiȘtergere
  61. Buna,ma numesc Ioana si as vrea sa devin si eu reprezentant avon,desi am doar 14 ani.Ceea ce nu inteleg e ca mai sus ati scris ca,comanda minima trebuie sa fie de 110 lei si mi se pare prea mult.Daca intr'o luna dam o comanda de 50 lei [de ex.] nu vom mai putea fi reprezentanti in continuare? Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  62. Daca esti minora, iti trebuie acordul unuia din parinti (sau a unui tutore legal). Acesta isi va da acordul scris ca tu sa-ti desfasori activitatea pe numele lui, iar inscrierea se va realiza pe acel nume. In momentul implinirii a 18 ani, vei putea lucra pe contul tau personal. Deci da, poti deveni reprezentant. Catalogul il primesti prin posta in max. 2 zile.

    RăspundețiȘtergere
  63. Buna Ioana. Odata intrata in contact cu brosura Avon, care are niste oferte extraordinare, si cu tot ceea ce inseamna lumea Avon (produse de foarte buna calitate, clienti multumiti etc.), ai sa constati si singura ca 110 lei nu este o valoare mare. Daca totusi se intampla o campanie sa ai comanda de 50 lei, nu vei fi reziliata din sistem, vei putea plasa acea comanda, insa nu vei avea discount la ea.

    RăspundețiȘtergere
  64. buna. si eu vreau sa ma inscriu in avon, insa as avea o intrebare... e adevarat ca daca inscrii pe cineva pimesti 400 de ron?

    RăspundețiȘtergere
  65. Nu, nu este adevarat. Aceasta informatie ti-a fost furnizata eronat.

    RăspundețiȘtergere
  66. raluca As dori sa devin reprezentant avon dar daca peste cativa ani nu vei mai vrea sa ma fi reprezentant ce faci ??? va rog sami raspundeti la intrebare

    RăspundețiȘtergere
  67. Contractul semnat cu Avon nu este unul pe viata. Valabilitatea este de un an, dupa care se prelungeste automat. Daca apoi din diverse motive nu mai poti fi reprezentant, se face o cerere scrisa si se reziliaza contractul.

    RăspundețiȘtergere
  68. dak sunt minora pot deveni reprezentant avon?

    RăspundețiȘtergere
  69. Inainte de a adresa o intrebare va rog sa cititi ce s-a raspuns anterior in celelalte comentarii. La aceasta intrebare s-a mai raspuns de 3 ori. In cazul in care doriti sa gasiti imediat raspunsul, dati o cautare la cuvantul cheie. De exemplu, ctrl+F si apoi introduceti "minora".

    RăspundețiȘtergere
  70. Din cate observ esti de mult timp la AVON , eu sunt de aproape un an si am o mare pr. cu Liderul meu nu prea am cum sa intru in amanunte pentru ca e complicat dar intrebarea este daca il pot schimba?pentru ca mi-a tras multe "tepe" si daca da cum?.mersi.

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna Cristina. Trebuie sa-mi spui mai detaliat despre ce e vorba ca sa-ti pot raspunde in consecinta. Te rog da-mi un e-mail pe avoncosmeticsiasi@gmail.com si povesteste-mi despre ce este vorba exact.

    RăspundețiȘtergere
  72. Buna! am o intrebare : daca te inscrii ca reprezentant avon implicid ai un lider?

    RăspundețiȘtergere
  73. vai draga "AVON" ce aberatii spui :|
    cine a inventat regulile cum ca daca te inscrii la repr te inscrii automat ca si lider ?/:) tu?
    numai tampenii !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  74. draga Anonimo/anonimule, intai de toate fa ochii putin mai mari si citeste corect intrebarea, si apoi da comentariu. Intrebarea a fost daca orice reprezentant inscris are un lider automat. Si raspunsul este DA ! Orice reprezentant se afla fie in echipa unui lider, fie in echipa directorului de zona (caz mai rar intalnit). Raspunsul nu este nicio aberatie. Nu am afirmat nicaieri ca un reprezentant daca se inscrie este si lider. Sunt anumite conditii de parcurs pentru asta, nu oricine poate fi. Sfatul meu este sa inveti sa citesti inainte de a da comentarii copilaresti si jignitoare. O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  75. @ anonim, AVON are dreptate. orice reprezentant are un lider. si tampenii cred ca tu vorbesti, ca pana acum eu am vazut ca AVON a dat numai raspunsuri corecte. sunt si eu reprezentant si urmaresc de ceva timp site-ul asta, asa ca gandeste de doua ori inainte sa scrii.

    RăspundețiȘtergere
  76. Buna.As vrea sa devin reprezentant la avon,cat mai repede.va dau id-ul meu?

    RăspundețiȘtergere
  77. Buna. Da. Astept ori ID-ul de mess, ori un mail pe avoncosmeticsiasi@gmail.com .

    RăspundețiȘtergere
  78. imi poti da mai multe detalii despre cum pot devenii lider avon te rog?

    RăspundețiȘtergere
  79. daca as vrea se devin repr, cum m-ai putea inscrie de la distanta?nu trebuie semnat un contract cv?

    RăspundețiȘtergere
  80. Avon are dreptate in tot ceea ce a zis.. si eu sunt reprezentat si toate astea mi-au fost explicate de catre liderul meu.
    Nu regret nici o secunda ca m-am inscris la AVON.
    Este o companie cu produse de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  81. Buna am o intrebare nu inteleg cum este cu inscrierea... ma poate inscrie un lider indata ce ii dau codurile de la produse?eu asa stiu ca inainte? imi puteti explica? am citit ca odata cu inscrierea o sa am un cod ? cand o sa vina acel cod?

    RăspundețiȘtergere
  82. de ce am nevoie sa fiu reprezentant?

    RăspundețiȘtergere
  83. I : "imi poti da mai multe detalii despre cum pot deveni lider avon te rog? "

    R : - Daca esti deja inscrisa ca reprezentant Avon, persoana cea mai in masura sa te informeze, sa te sustina si sa te invete sa faci primii pasi la Lider este chiar Liderul tau (coordonatorul, persoana care te-a inscris).
    - Daca nu esti inscrisa ca reprezentant si iti doresti sa fii direct Lider Avon, trimite un e-mail pe avoncosmeticsiasi@gmail.com si in cel mai scurt timp primesti toate detaliile de care ai nevoie.

    Felicitari pentru initiativa !

    RăspundețiȘtergere
  84. I : "daca as vrea se devin repr, cum m-ai putea inscrie de la distanta?nu trebuie semnat un contract cv?"

    R : Persoanele care doresc sa devina reprezentanti Avon pot colabora cu orice persoana doresc, indiferent de orasul din care sunt, si indiferent de distanta dintre cele 2 persoane. Metodele moderne de comunicare fac ca aceasta colaborare sa fie una la fel de eficienta si de productiva ca si una traditionala. Astfel, e-mailul, telefonul, scannerul, Y messengerul, conferintele, etc. sunt doar cateva din metodele ce contribuie la o colaborare reusita. Toate persoanele care s-au inscris de pe acest site sunt extrem de multumite de parteneriatul nostru. Asa ca te invit sa treci peste asa zisele bariere si sa ai parte de o super colaborare !

    RăspundețiȘtergere
  85. I : "Buna am o intrebare nu inteleg cum este cu inscrierea... ma poate inscrie un lider indata ce ii dau codurile de la produse?eu asa stiu ca inainte? imi puteti explica? am citit ca odata cu inscrierea o sa am un cod ? cand o sa vina acel cod?"

    R : Buna. Reprezentantul si Liderul au o legatura stransa. Primul pas al colaborarii il reprezinta incheierea unui contract, prin completarea si semnarea unei fise de inscriere. Odata cu finalizarea inscrierii, Liderul primeste de la Bucuresti numarul de reprezentant pentru persoana nou-inscrisa (se poate primi si in aceeasi zi, poate sa dureze si cateva zile, depinde si de comunicarea cu directorul de zona care trebuie sa-si dea acordul). Cu acest numar (cod de acces), reprezentantul isi creeaza propria pagina pe site-ul Avon, si isi poate plasa singur comanda. Astfel, codurile comenzii nu trebuie inmanate Liderului. A fi reprezentant Avon ofera marele avantaj de a fi independent, si de a-ti plasa comanda cand doresti, prin cateva clickuri.

    RăspundețiȘtergere
  86. I : "de ce am nevoie sa fiu reprezentant? "

    R : In primul rand, de dorinta de a face o activitate placuta care iti ofera o multime de avantaje :). In al doilea rand, iti trebuie un Lider dragut, disponibil sa te ajute oricand ai nevoie. Cu acest Lider semnezi un contract de colaborare (pentru care ai nevoie de buletinul tau de identitate). Dupa ce ai incheiat inscrierea, depinde de tine sa te bucuri de toate avantajele pe care ti le oferim.

    RăspundețiȘtergere
  87. mie imi place foarte mult avon !!!

    RăspundețiȘtergere

Siteuri ieftine